wtorek, 8 maja 2012

ŚLUB..

..w cudnych turkusach ..To moja kolejna karteczka do której wykorzystałam stempel ze sklepu Agateria.pl

Piękna chwila ,która każdemu pozostaje na długo w pamięci..więc musiałam wybrać odpowiedni cytat.. TEN zalicza się do moich  ulubionych :)

                  
           
Tęsknie za ciepełkiem ..a patrząc na ten kolor chce mi się leżeć na upalnej plaży i patrzeć na morze..ih..

Papier pochodzi z najnowszej kolekcji  UHK Gallery - AZZURRO     ..pieje z zachwytu nad każdym papierkiem z tej kolekcji :)))

Pozdrawiam ciepło i dziękuje bardzo ,za wszystkie odwiedziny
xxx

22 komentarze:

  1. Piękne papiery i piękny cytat i Pięknie to wszystko razem złożyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudna!!! nie mogę się napatrzeć i szczerze podziwiam twój talent:))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne papierki:)) i slicznie wyglada kartka z nich zrobiona..musze tez je sobie zakupic:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, papierki śliczne i do szczęścia jeszcze tylko woda w takim kolorze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, świetnie wkomponowałaś cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka, bardzo elegancka i taka estetyczna. Papiery naprawdę cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności. Bardzo ładne zestawienie, jak zwykle... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten cytat też bardzo lubię:)
    A karteczka śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka! Choć co do przypadków i czekania całę życie, mam inną teorię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka :)
    Piękny kolor ma ten papier :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no widzę, że nie tylko ja szaleję z wykrojnikami!
    świetna kartka, moje kolory, ze smaczkiem:)
    zdolna bestia z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko... jest cudowna...

    OdpowiedzUsuń
  13. 8 CUD ŚWIATA , brak słów...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna! Świetnie wkomponowałaś wykrojnikowy wianek;)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna!!!! to co zrobiłaś z tymi papierami to majstersztyk :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. czysty obłęd! uwielbiam Twoje kartki, po prostu uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń